Elektrooniline käekell läbipaistva plastkorpuse ja avatava veniva kummrihmaga.
VIRTUAALNE LEMMIKLOOM 168in1 12851
Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust, kohust ja distsipliini. Arendab lapse emotsionaalset intelligentsust. Valige lemmikloom 168 variandi hulgast.
-
MAKSMINE
Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop panga ja Soome pangalingid, ESTO järelmaks, pangaülekandega tasumine
-
TASUTA SAATMINE
Kõigi üle 100€ tellimuste kohaletometamine on tasuta
-
TOODETE HINNAD
Soodsad hinnad, boonuspunktide süsteem, sooduskupongid
-
TARNEVIISID
Tellitud kauba postitame 1-2 tööpäeva jooksul. Smartpost, Omniva, DPD Pickup pakiautomaadid, ELS kuller, DPD kuller, standardpakk, Matkahuolto, ise järgi tulemine
Mõõdud: 5x5x2cm. Töötab 2tk. AG13 tüüpi patareidega. Soovitatav alates 5a.vanustele lastele. Hoiatus ! Sisaldab pisidetaile, allaneelamisel lämbumisoht! Ei soovitata alla 36 kuu vanustele lastele. Pakend ei ole mänguasi!
Eriviited
Veel 4 sama kategooria toodet :
Elektronmäng tetriselaadsete mängude erinevate versioonidega.
Mälumäng Brain Quest on populaarne mäng, mis treenib teie mälu kuulamise ja visuaal-motoorse keskendumise kaudu. Mäng seisneb mängukonsooli mängitud heli- ja valgusjadade meeldejätmises ja nende...
Saab kuulata FM raadiot või muusikat mälupulgalt või TF mälukaardilt. Varustatud vilkuvate lampidega, mida saab ka välja lülitada.