

Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust,...
- Uus
Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust, kohust ja distsipliini. Arendab lapse emotsionaalset intelligentsust. Valige lemmikloom 168 variandi hulgast.
Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop panga ja Soome pangalingid, ESTO järelmaks, pangaülekandega tasumine
Kõigi üle 100€ tellimuste kohaletometamine on tasuta
Soodsad hinnad, boonuspunktide süsteem, sooduskupongid
Tellitud kauba postitame 1-2 tööpäeva jooksul. Smartpost, Omniva, DPD Pickup pakiautomaadid, ELS kuller, DPD kuller, standardpakk, Matkahuolto, ise järgi tulemine
Mõõdud: 5x5x2cm. Töötab 2tk. AG13 tüüpi patareidega. Soovitatav alates 5a.vanustele lastele. Hoiatus ! Sisaldab pisidetaile, allaneelamisel lämbumisoht! Ei soovitata alla 36 kuu vanustele lastele. Pakend ei ole mänguasi!
Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust,...
Mälumäng Brain Quest on populaarne mäng, mis treenib teie mälu kuulamise ja visuaal-motoorse keskendumise kaudu. Mäng seisneb mängukonsooli mängitud heli- ja valgusjadade meeldejätmises ja nende...
Erinevate matemaatiliste funktsioonidega kalkulaator.
Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust,...